کیت ریل تایم JC( تشخیص و کمیت سنجی ویروس JC)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2435
    قیمت5.295.000 تومان
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم JC امکان  تشخیص و کمیت سنجی DNA ویروس JC در نمونه پلاسما مایع مغزی نخاعی یا ادرار به روش Real-Time PCR فراهم می کند.ویروس JC به گونه پولیوما ویروس ها  تعلق دارد. از سایر ویروس های این گروه می توان به ویروس BK نیز اشاره کرد. ژنوم این ویروس متشکل  از DNA دو رشتهای (dsDNA) می باشد.

عفونت با این ویروس بسیار شایع بود و در ابتدای سنین کودکی و بدون علایم بالینی واضح اتفاق می افتد. پس از آم ویروس تا پایان عمر در بدن فرد باقی می ماند به گونه ای که حدود ۸۰ درصد جمعیت بزرگسال به این ویروس مبتلا هستند. پس از عفونت اولیه، این ویروس را در بافت های کلیه، سیستم عصبی مرکزی و لنفوسیتها می توان یافت. گرچه در افراد سالم این ویروس موجب بیماری نمی شود، اما در صورت وجود نقص یا ضعف سیستم ایمنی میتواند عواقب ناگواری به همراه داشته باشد لذا در بیماران مبتلا به ایدز، لنفوم، ملتیپل اسکلروزیس و همچنیم افراد گیرنده پیوند، بررسی عفونت و تیتر این ویروس در پلاسما یا ادرار بیمار الزامی است.

روش Real-Time PCR در مقایسه با سایر روشهای سنجش تیتر ویروس، دارای بیشترین حساسیت و وسیع ترین دامنه اندازه گیری می باشد .در این روش با استفاده از پروبهای فلورسنت می توان کینتیک واکنش را بررسی نمود و بر اساس آن تعداد ویروس را در نمونه تعیین نمود بدون اینکه پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. با توجه به اینکه در این روش نیازی به بررسی محصول PCR وجود ندارد، امکان ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت .

کیت ریل تایم JC جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲ ، ۲۴، ۴۸، ۹۶ واکنشی طراحی شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران