کیت ریل تایم HTLV 1 RQ

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2429
    قیمت7.072.000 تومان
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم HTLV 1 RQ  برای استفاده با دستگاههای Rotor-Gene و StepOne و دیگر دستگاه های ریل تایم پی سی آر موجود در آزمایشگاه های ایران طراحی شده است.

این کیت امکان بررسی نمونه جهت تشخیص و تعیین تیتر HTLV-1 و نیز تعیین تیتر سلولی نمونه بر اساس ژن آلبومین را به روش Real-Time PCR فراهم می کند. ژن آلبومین همچنین کیفیت استخراج نمونه را نشان داده و از گزارش منفی کاذب جلوگیری می کند.

در حال حاضر روش Real-Time PCR در مقایسه با سایر روش های ارزیابی میزان ویروس، دارای بیشترین حساسیت و وسیع ترین دامنه اندازه گیری می باشد. در این روش با استفاده از پروب های فلورسنت می توان محصول واکنش را بررسی نمود. بر همین اساس می توان تعداد ویروس را در نمونه مورد بررسی تعیین نمود بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. با توجه به این که در این روش نیازی به بررسی محصول PCR وجود ندارد، امکان ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت .

کیت ریل تایم HTLV 1 RQ جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۹۶ واکنشی طراحی شده است. این کیت دارای پشتیبانی فنی است و بعد از خرید میتوانید از راهنمایی و پشتیبانی مسئول فنی جهت راه اندازی و نصب استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران