کیت ریل تایم HCV Genotype TM

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2413
    شهرتهران
    استانتهران

کیت HCV Genotype TM امکان بررسی نمونه جهت تعیین ژنوتایپ ویروس   هپاتیت C را به روش Real-Time RT-PCR و برای تایپ های ۱، ۲ و ۳ فراهم می کند. در روش Real-Time RT-PCR با استفاده از پروب های فلورسنت می توان کیفیت و کمیت محصول واکنش را بررسی نموده و تایپ ویروس را تعیین کرد بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. بنابراین در این روش امکان ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت .  این کیت برای استفاده با دستگاه  StepOne طراحی شده است. این کیت قادر به تشخیص ژنوتایپ های ۴، ۵ و ۶ هپاتیت C نمی باشد.

هپاتیت C اغلب بدون علامـت اسـت و اکثـرا بـه صورت اتفاقی طی آزمایشات معمولی و یـا اهـدای خون، تشخیص داده می شود. بالا بودن آنزیم های کبدی می تواند اولین علامـت بیماری باشد. حدودا ۷۵٪ از افراد در هنگام ابتلا به عفونت هیچ علامتی و علادم هپاتیت C را ندارند.

هپاتیت سی از خون یک فرد به خون فرد دیگر منتقل می شود، اما از طریق بغل کردن، بوسیدن، سرفه یا عطسه کردن، آب یا غذای مشترک منتقل نمی شود.

ویروس هپاتیت C در محیط خارج از بدن و درون خون خشک شده نیز، به مدت سه ماه زنده می ماند. ولی با جوشاندن به مدت پنج دقیقه در ۱۰۰ درجه سانتی گراد از بین می رود.

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲، ۲۴، ۴۸ و ۹۶ واکنشی طراحی شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران