کیت ریل تایم HBV RQ (تشخیص و کمیت سنجی ویروس هپاتیت ب)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2409
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم HBV RQ (تشخیص و کمیت سنجی ویروس هپاتیت ب ) ، HBV Detection and Quantitation،  امکان بررسی نمونه جهت تشخیص و تعیین تیتر ویروس هپاتیت ب را به روش Real-Time PCR فراهم می کند که در حال حاضر در مقایسه با سایر روش های ارزیابی میزان ویروس، دارای بیشترین حساسیت و وسیع ترین دامنه اندازه گیری می باشد.

در این روش با استفاده از پروب های نشاندار شده به رنگ های فلورسنت می توان محصول PCR را بررسی نمود. بر همین اساس می توان تعداد ویروس را در نمونه مورد بررسی تعیین نمود بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد.

با توجه به این که در این روش نیازی به بررسی محصول PCR  وجود ندارد، احتمال ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت .

کیت ریل تایم HBV RQ برند نوین ژن برای استفاده با دستگاههای  Rotor-Gene و StepOne  و دیگر دستگاه های ریل تایم پی سی آر موجود در آزمایشگاه های ایران طراحی شده است.

این کیت همچنین حاوی کنترل داخلی می باشد که از گزارش منفی کاذب حاصل از مهار PCR پیشگیری می کند.

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲ ، ۲۴، ۴۸، ۹۶ واکنشی طراحی شده است.  همچنین این محصول شامل دفترچه راهنمای کیت، لوح فشرده نصب کیت و موارد زیر (میکس، استانداردها کنترل داخلی و آب مخصوص) می باشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران