کیت ریل تایم Factor 2 Detection RQ

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2401
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم Factor 2 Detection RG برای تشخیص جهش G20210A به روش Real-Time PCR و با استفاده از دستگاه Rotor-Gene طراحی و تولید شده است. روش  Real-Time PCR همزمان با انجام PCR، محصول آن با استفاده از پروب های فلورسانت شناسایی می شود. بنابرین پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی نبوده، علاوه بر کاهش زمان کار، از ایجاد آلودگی نیز پیشگیری میشود.

ترومبوآمبولی وریدی یک بیماری شایع و خطرناک است .عواملی که سبب تمایل به ایجاد ترومبوز میشووند، ممکن است ارثی یا اکتسابی باشند .پروترومبین یا فاکتور II یک پروتئین انعقادی است. جهشG20210A در ناحیه ۳  ژن پروترومبین باعث بالا رفتن میزان این پروتئین در خون می‌شود که بالا رفتن خطر بروز Thrombophilia را به همراه دارد. این ژن نیز به صورت اتوزومال غالب نسبی به ارث می‌رسد. جهشG20210A  در دو درصد افراد سالم و هفت درصد مبتلایان به ترمبوز وریدی دیده می‌شودجهش G20210A با افزایش ۳ برابری خطر ترومبوآمبولی وریدی بعلت افزایش فعالیت پروترومبین پلاسما در میان ناقلین این جهش همراه است.

 

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲، ۲۴ و ۴۸ واکنشی طراحی شده است. کیت دارای پشتیبانی فنی است. و بعد از خرید جهت نصب و راه اندازی میتوانید از پشتیبانی فنی استفاده نمایید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران