کیت ریل تایم BCR-ABL P190 RQ (تشخیص و کمیت سنجی BCR-ABL P190)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2388
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم BCR-ABL P190 RQ جهت تشخیص این ناهنجاری کروموزومی از روش Real-Time PCR بهره میگیرد. در این روش با استفاده از پروب های نشاندار شده به رنگ های فلورسنت می توان محصول PCR را بررسی نمود بدون این که پس از پایان  واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. لذا امکان ایجاد آلودگی نیز به لحاظتئوری وجود نخواهد داشت . کیت MBCR 190 RQ برای استفاده با دستگاه  Rotor-Gene یا دستگاه StepOne یا سایر دستگاه های ریل تایم پی سی آر موجود در آزمایشگاه های ایران طراحی شده است.

لوسمی (سرطان خون) میلوئیدی مزمن یک بیماری کلونال بدخیم سلول های پایه خون ساز است که نتیجه آن افزایش سلول های میلوئیدی، اریتروئیدی و پلاکت ها در خون محیطی و هیپرپلازی در مغز استخوان است. تحقیقات انجام شده واریانت های متفاوتی از BCR-ABL را در بیماران لوسمی میلوئیدی مزمن نشان داده است.

بر اساس ناحیه شکست ژن BCR،فیوژنهای مختلـف ABL-BCRشاملb2a2وb3a2(ایجادکننده پـروتئین P210کیلــو دالتــونی)و یــا e1a2(ایجادکننــده پــروتئینP190کیلــو دالتــونی) و یــا b2a3و b3a3(ایجادکننــده پــروتئینP230کیلــو دالتــونی)و یــاe19a2(ایجادکننــده پــروتئین P230کیلــودالتــونی) بــه وجــود خواهنــد آمــد.

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های  ۱۲، ۲۴، ۴۸، ۹۶ طراحی شده است. این کیت دارای پشتیبانی فنی است و بعد از خرید میتوانید از راهنمایی و پشتیبانی مسئول فنی جهت راه اندازی و نصب استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران