کیت ریل تایم CMV RQ (تشخیص و کمیت سنجی سیتومگالوویروس انسانی)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2395
    شهرتهران
    استانتهران

کیت  ریل تایم CMV RQ جهت تشخیص و کمیت سنجی سیتومگالوویروس انسانی به روش Real-Time PCR است. این روش  در مقایسه با سایر روش های ارزیابی میزان ویروس، دارای بیشترین حساسیت و وسیعترین دامنه اندازهگیری میباشد. در این روش با استفاده از پروب های نشاندار شده به رنگ های فلورسنت می توان محصول PCR را بررسی نمود. بر همین اساس می توان تعداد ویروس را در نمونه مورد بررسی تعیین نمود بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. با توجه به این که در این روش نیازی به بررسی محصول PCR وجود ندارد، احتمال ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت.کیت CMV Detection and Quantitation   برای استفاده با دستگاههای Rotor-Gene و StepOne و سایر دستگاه های ریل تایم پی سی آر طراحی شده است.کیت CMV RQ  همچنین حاوی کنترل داخلی می باشد که از گزارش منفی کاذب حاصل از مهار PCR پیشگیری می کند.

عفونت سیتومگالوویروس اغلب علامتی ندارد و موجب بروز مشکلات سلامت نمی‌شود، مگر در دورۀ بارداری یا زمانی که سیستم ایمنی فرد ضعیف شود. در اطفال و بزرگسالان سالم در ۹۰ درصد موارد عفونت بدون علامت بوده یا دارای نشانگانی نظیر تب، گلودرد، خستگی و تورم غدد لنفاوی است.

کیت CMV RQ جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲ ، ۲۴، ۴۸، ۹۶ واکنشی طراحی شده است. این کیت ها دارای پشتیبانی فنی هستند و شما بعد از خرید میتوانید جهت نصب و راه اندازی از راهنمایی مسئول فنی استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران