تفاوت بین کالای نو با استوک پزشکی و آزمایشگاهی ؟

تفاوت بین کالای نو با استوک پزشکی و آزمایشگاهی ؟

تفاوت بین کالای نو با استوک در پزشکی و آزمایشگاهی

کالای استوک پزشکی و آزمایشگاهی اصطلاحا به کالاهای وارداتی دست دوم با کیفیت قابل قبول گفته می شود .عموما این کالاها سالم بوده و مشکل خاصی ندارند و می توانند تا سالهای زیادی به خوبی کار کنند. علت اقبال عمومی به این نوع دستگاهها قیمت قابل قبول و منصفانه آنهاست. گرچه همیشه نمی‌توان کیفیت را فدای قیمت کرد.  با بی باکس همراه باشید تا به طور دقیق تر با تفاوت آن آَشنا شوید .

دستگاهی که بصورت نو روانه بازار شده است ولی بعد از مدتی استفاده توسط کاربر که معمولا کم‌کارکرد هستند توسط مالک آن به فروش گذاشته می‌شو کالای دسته دوم می باشد . البته یک سیستم استوک زمانی که به ایران وارد میشود و چند مدتی کار میکند، مجدد در دسته بندی کالاهای درست دوم قرار میگیرد و دیگر کالای استوک به آن اطلاق نمیشود  .

کالا استوک : عموما این کالاها سالم بوده و مشکل خاصی ندارند و می توانند تا سالهای زیادی به خوبی کار کنند.

دستگاههای استوک بدلیل کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبشان متقاضیان زیادی دارند. بدلیل اینکه چنین دستگاههایی در برخی موارد ماه ها در انبارها و بنادر، بلااستفاده رها می شوند و بدون بسته بندی مناسب حمل و نقل می گردند قبل از فروش و تحویل به مصرف کنندگان نیازمند تست و بازبینی و حتی سرویسهای خاص می باشند.

کالاهای استوک با دارابودن کیفیت بالای ساخت بدلیل سفارشات اروپایی و آمریکایی به هیچ وجه قابل مقایسه با کالاهای هم رده ساخت داخل نیستند.

زمانی که یک کارخانه شروع به تولید یک محصول جدید و بروز کرد ، از اون محصول تعداد بسیار زیادی تولید میکند. سپس به کشورهای مختلفی برای فروش میفرستد. چند سالی میگذرد و بیشتر دستگاهها فروش میروند و تعدادی باقی میماند. خُب تکلیف این بار اضافه چیست؟ بله درست حدس زده اید برای کشورهای کمتر توسعه یافته فرستاده میشود و یا کشورهایی که در تحریم های سخت به سر میبرند.

در واقع دستگاههای استوک دستگاههای دست دومی می باشند که بسیار تمیز هستند که آنچنان کاری انجام نداده اند به علاوه این دستگاهها معمولا” تولید شده و به سفارش کاربران آمریکایی و اروپایی و کانادایی هستند به همین دلیل از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و کاربر پس از خرید میتواند به عملکرد کالای استوک خریداری شده خود اطمینان داشته باشد.

امروزه در کشورمان ایران با توجه به نوسانات که در زمینه ارز اتفاق می افتد و همچنین بالا رفتن قیمت های درجه ۱ لوازم پزشکی و سایر لوازم ها استفاده از استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید .

مهم ترین عامل برای انتخاب یک دستگاه استوک تفاوت قیمت بین یک دستگاه استوک و دستگاه آکبند است این تفاوت در مینیمم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاه به دهها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی ۲ میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن ۶میلیون تومان به بالاست و گاه به ۲۰ میلیون هم می رسد .

به طور کلی اگر به تمام جوانب توجه شود و در خرید وسایل استوک دقت شود، حتی خرید لوازم آزمایشگاهی و پزشکی Stock نیز به علت داشتن صرفه اقتصادی پیشنهاد می شود.

کالای استوک با کالای دست دوم که بسیار از آن کار کشیده است و از نفس افتاده و به نام کالای استوک روانه بازار شده است بسیار متفاوت است . همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد با توجه به نوسانات بازار ارز در ایران فروش لوازم دست دوم یا استوک بسیار داغ شده است مخصوصا بازار لوازم پزشکی و آزمایشگاهی که از حساسیت ویژه ای برخوردار است . 

از طرفی استوک کالاهای نامبرده شده با آکبند آن در کارآیی و کیفیت هیچ تفاوتی ندارند و فقط قیمت بسیار مناسب تری را دارند . به همین علت بسیاری از افراد ترجیح می دهند که هنگام خرید اینگونه کالاها نوع استوک آن را خریداری نمایند و با پرداحت هزینه ی بسیار کمتری یک دستگاه مقبول و کاملا مشابه آکبند تهیه کنند . اما نکته ی اساسی اینجاست که کالاهای استوک را از کجا باید خریداری کرد و چگونه اطمینان پیدا کرد که دستگاهی که انتخاب کرده ایم استوک است و با دستگاه کارکرده و اوراقی تفاوت دارد .ب ی باکس همراه مشتریان و فروشندگان عزیز است تا به بهترین خرید وفروش در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی برسند.

   کالاهای Stock دارای درجه بندی کیفیت A+، A و  Bو C می باشند. خرید کالاهایی با گرید B و C ریسک خرید زیادی دارند. لازم به ذکر است که یک کالای استوک باید کارشناسی شود و دارای گرید +A و A باشد.
   دستگاه استوک غالباً هیچ گونه ایراد فنی ندارد و با نمونه نو از نظر کارکرد تفاوتی ندارد.
    دستگاه های استوک چون تولید سفارش اروپا و آمریکای شمالی می باشند اغلب دارای طراحی و کیفیت ساخت بالایی هستند که نسبت به کالاهای هم دوره خود که در بازار ایران یافت می شوند، کیفیت و حتی فناوری بالاتری دارند .
   از مزایای اصلی خرید کالای استوک می‌توان به قیمت و کیفیت مناسب آن‌ها اشاره کرد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به نمونه های نوی همان کالا،  صاحب یک کالای مورد نیاز خودتان شوید.

بیباکس پلتفرمی است برای خرید و فروش کالاهای پزشکی نو، استوک و دسته دوم