کیت ریل تایم PAI-1 (تشخیص پلی مورفیسم PAI-1 4G/5G)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2448
    قیمت4.598.500 تومان
    شهرتهران
    استانتهران

کیت ریل تایم PAI-1 RG برای تشخیص پلی مورفیسم G/5G4 در ۱-PAI به روش Real-Time PCR و با استفاده از دستگاه Rotor-Gene طراحی و تولید شده است. در روش Real-Time PCR روش همزمان با پیشرفت واکنش PCR، محصول واکنش با استفاده از پروب های فلورسانت شناسایی می شود. بررسی میزان تغییرات تابش فلورسانت امکان شناسایی توالی هدف را بدون نیاز به مراحل بعدی مانند الکتروفورز فراهم می کند که به نوبه خود امکان آلودگی محیط کار با محصول PCR را تا حد زیادی کاهش می دهد.

شایعتـرین عارضه  در سه ماهه اول و دوم بارداری سقط جنین است. سلامت جنین ارتباط مستقیم با گردش خون مادر دارد و هر عاملی که باعث اختلال این ارتباط شود برای جنین زیان آور است. به نظر می رسد ایجاد ترومبوز یا لخته نابجا در مویرگهای جفت میتواند سبب اختلال در روند مبادلات مواد بین مادر و جنین شده و منجر به سقط جنین شود. جهش در پرموتور ژن مهار کننده فعال کننده پلاسمینو ژن ۱-PAI  به عنوان یک مهار کننده مهم در بروز ترو مبوفیلی در نظر گرفته می شود.

 

کیت PAI-1 RG جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲ ، ۲۴، ۴۸، ۹۶ واکنشی طراحی شده است. این کیت ها دارای پشتیبانی فنی هستند و شما بعد از خرید میتوانید جهت نصب و راه اندازی از راهنمایی مسئول فنی استفاده نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران