کیت ریل تایم HSV 1 and 2 Genotyping (تشخیص و تعیین تایپ ویروس هرپس سیمپلکس)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2426
    قیمت5,295,000 تومان
    شهرتهران
    استانتهران

کیت HSV 1 and 2 Genotyping امکان هر دو مورد فوق یعنی تشخیص و تعیین تایپ ویروس را در زمان کوتاه و با دقت بالا فراهم می آورد. این کیت مبتنی بر روش Real-Time PCR می باشد. در روش Real-Time PCR با استفاده از پروب های فلورسنت می توان محصول واکنش را بررسی نمود. بر همین اساس می توان علاوه بر تشخیص ویروس، تایپ آن را در نمونه مورد بررسی تعیین نمود بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. با توجه به این که در این روش نیازی به بررسی محصول PCR وجود ندارد، احتمال ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت. این کیت همچنین حاوی کنترل داخلی می باشد که از گزارش منفی کاذب حاصل از مهار PCR پیشگیری می کند.

ویروس‌های هرپس سیمپلکس نوع ۱ و ۲ (HSV-1,HSV-2) که تحت عنوان ویروس هرپس انسانی نیز شناخته می‌شوند از مهمترین ویروس‌های بیماری‌زای انسانی هستند که نوع یک این ویروس منجر به تب‌خال لب و دهان (Orolabial) و نوع ۲ آن موجب تب ‌خال تناسلی (genital) می‌گردد. مشخصه‌ی هر دوی این بیماری‌ها تاول‌های کوچک و دردناک بر روی‌ پوست و غشاهای مخاطی است. ویروس‌های هرپس سیمپلکس بسیار شایع و مسری می‌باشند. 

کیت HSV 1 and 2 Genotyping  برای استفاده با دستگاه Rotor-Gene یا دستگاه StepOne d یا دیگر دستگاه های ریل تایم پی سی آر موجود در آزمایشگاه های ایران طراحی شده است .

 

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲، ۲۴، ۴۸ و ۹۶ واکنشی طراحی شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران