کیت ریل تایم Factor 13 Val34Leu

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 2398
    شهرتهران
    استانتهران

کیت Factor 13 Val34Leu، برای تشخیص جایگزینی Val34Leu در فاکتور ۱۳ انعقادی به روش Real-Time PCR طراحی و تولید شده است. این کیت ،کیت Factor 13 Val34Leu ، برای استفاده با دستگاه Rotor-Gene 6000/Q یا دستگاه StepOne  طراحی شده است.

در روش  Real-Time PCR همزمان با انجام PCR، محصول آن با استفاده از پروب هایی که با رنگ فلورسانت نشاندار شده اند شناسایی می شود بدون این که پس از پایان واکنش نیاز به انجام مراحل بعدی باشد. بنابراین امکان ایجاد آلودگی نیز به لحاظ تئوری وجود نخواهد داشت.

کمبود فاکتور۱۳ یک بیماری خونریزی دهنده نادرباشیوع تقریبی۳مورددر۲میلیون جمعیت می باشد. بیماران باکمبود فاکتور۱۳ بسته به نوع وشدت بیماری،ممکن است طیف وسیعی ازعلایم تمایل به خونریزی خفیف تاعلایم تهدیدکننده زندگی مانندخونریزی داخل جمجمها ی(ICH)را بروز دهند.دلایل بروز مرگ ومیر وناخوشی دراین بیماران به سه گروه تقسیم شد:۱ -مرگ ومیربه دلیل خونریزی بندناف ۲-مرگ ومیر و ناخوشی به دلیل خونریزی سیستم عصبی مرکزی ۳ -مرگ و میربه دلیل سقط مکرر دربیماران مبتلا همچنین،موربیدیتی شامل موربیدیتی ایجاد شده باخونریزی درسیستم عصبی مرکزی می باشد.

این کیت جهت سهولت در استفاده در حجم های ۱۲، ۲۴ و ۴۸ واکنشی طراحی شده است. کیت ریل تایم Factor 13 Val34Leu  دارای پشتیبانی فنی بوده و بعد از خریداری از راهنمایی مسئول فنی جهت  نصب و راه اندازی میتوانید استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران